Informations Importantes sur le COVID-19

mars 13, 2020

Pour ralentir la propagation du Covid-19, Institut Confucius de l'ULB suit l'instruction de l'Université, visant à donner des cours à distance à partir du 13 mars. Votre professeur vous communiquera par e-mail les détails du cours en ligne (quelle plateforme, zoom, discord, skype, etc.). Votre cours à distance se tiendront selon le même horaire de votre cours à l'IC.

Au cas où vous n'aurait pas reçu les informations envoyées par votre professeur, sur la plateforme avec laquelle vous vous rencontrerez et comment vous accéderez au cours en ligne, ou lorsque vous avez des questions, nous vous prierons de nous faire parvenir vos questions.

----

In order to slow the spread of COVID-19, ULB Confucius Institute follows the instruction of ULB by using distance learning to replace current courses starting from Friday 13 March. Your professors will communicate with you via email concerning which platform to use for your learning ( for example, zoom, discord, skype, etc.) . You will still use the original time schedule to meet online for distance teaching and learning.

If you haven’t got an email or a message from your professors concerning which platform to use, and how to use it by Sunday, March 15, or any other questions, please feel free to contact us at the following email:

Institut Confucius de l’ULB:
Email: institut.confucius.ulb@gmail.com

We hope you all keep safe and learning.

Institut Confucius de l'ULB
布鲁塞尔自由大学(法语)孔子学院